Klantenservice

Hulp en contact

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Heeft u nog andere vragen, neem dan contact met ons op en we helpen u zo snel mogelijk.

Veel Gestelde Vragen

Gepersonaliseerde posters – Over het product

Al onze posters worden gedrukt op grafisch papier van hoge kwaliteit. De papiersoort wordt gebruikt voor printposters en foto’s voor binnengebruik. Het is een stevige papiersoort met een matte foto papier uitstraling. De gebruikte inkt is een watergedragen pigmentinkt. Hierdoor blijven de kleuren feitelijk voor altijd kleurecht.

De machines die gebruikt worden om deze posters te printen zijn 8 kleuren foto-printers (normaal is 4 kleuren). Hierdoor kan een zeer hoge detailweergave worden gehaald met een zeer hoog kleurbereik.

Al onze posters worden op bestelling gemaakt bij lokale printers. Hierdoor zijn de producten milieuvriendelijk en kunnen we een korte levertijd bieden. De posters worden ontworpen op ons kantoor in Amsterdam.

Met de ontwerptool kunt u een unieke en gepersonaliseerde poster maken. Voor elk concept of ontwerp zijn er specifieke hulpmiddelen. Er is veel mogelijk: u kunt uit veel verschillende ontwerpen kiezen, uw eigen informatie zoals bijvoorbeeld een datum en locatie toevoegen, uw eigen teksten toevoegen, uit verschillende kleurenthema’s kiezen en u kunt de opmaak veranderen. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën en luisteren graag naar onze klanten, dus neem contact met ons op als u een goed idee heeft voor andere ontwerptools. Uiteraard is het ook mogelijk een custom ontwerp door ons te laten ontwerpen, daarvoor kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Betaalmethoden

Wij accepteren bank overschrijving, IDeal, ING homepay en creditcard betalingen. We werken samen met Mollie, onze betalingsprovider, om veilige betalingen te kunnen garanderen.

We brengen uw kaart onmiddellijk in rekening nadat u bij het afrekenen op “Betalen” heeft geklikt. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u ook een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u bij het afrekenen heeft opgegeven.

Wanneer u een bestelling plaatst vanuit Nederland of andere EU-landen, is de btw inbegrepen in de prijs en worden er geen extra kosten toegevoegd nadat u uw bestelling heeft geplaatst Als u een bestelling plaats van buiten de EU, bent u als importeur (klant) zelf verantwoordelijkheid om douanerechten en invoerrechten te betalen. Meestal neemt het vrachtbedrijf of de douane contact met u op wanneer het pakket in het land aankomt en wordt u gevraagd om de douanerechten en invoerrechten te betalen voordat het pakket bij de douane wordt vrijgegeven. Houd hier ook rekening mee wanneer u een bestelling als cadeau naar een land buiten de EU laat verzenden, de ontvanger van het pakket is verantwoordelijk voor de extra kosten. Als u meer wilt weten over douanerechten en invoerrechten, neem dan contact op met de douane in het land waar u de bestelling naartoe wilt verzenden.

Helaas kunnen we bijna nooit bestellingen wijzigen of annuleren omdat we alleen unieke, op maat gemaakte producten verkopen die op bestelling zijn gemaakt voor onze klanten. Neem de tijd om ervoor te zorgen dat het kunstwerk aan uw wensen voldoet voordat u uw bestelling bevestigt. Als u merkt dat er iets mis is met uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen. We kunnen u echter niets beloven.

Verzending

We bieden gratis verzending op alle bestellingen naar Nederland. Bekijk onze verzendkostentabel om te zien welke tarieven er voor de andere landen gelden.

Land Gepersonaliseerde posters Gepersonaliseerde kunst (Canvas)
Argentina (AR) 0 €14.95
Australia (AU) 0 0
Austria (AT) 0 0
Belgium (BE) 0 0
Bosnia (BA) €4.95 €19.95
Brazil (BR) 0 €19.95
Bulgaria (BG) 0 €19.95
Canada (CA) 0 €9.95
China (CN) 0 €19.95
Croatia (HR) 0 €9.95
Cyprus (CY) 0 0
Czech Republic (CZ) 0 0
Denmark (DK) 0 0
Estonia (EE) 0 €9.95
Finland (FI) 0 0
France (FR) 0 0
Germany (DE) 0 0
Greece (GR) 0 €14.95
Guatemala (GT) 0 €19.95
Hong Kong (HK) 0 €19.95
Hungary (HU) 0 0
Iceland (IS) 0 €19.95
India (IN) 0 €19.95
Indonesia (ID) 0 €19.95
Israel (IL) 0 €19.95
Italy (IT) 0 0
Japan (JP) 0 €19.95
Jordan (JO) 0 €19.95
Kazakhstan (KZ) 0 €19.95
Latvia (LV) 0 €9.95
Lebanon (LB) 0 €19.95
Liechtenstein (LI) €4.95 €9.95
Lithuania (LT) 0 €9.95
Luxembourg (LU) 0 €9.95
Malaysia (MY) 0 €29.95
Maldives (MV) €9.95 €19.95
Malta (MT) 0 €19.95
Mexico (MX) 0 €19.95
Monaco (MC) 0 0
Nederlands (NL) 0 0
New Zealand (NZ) 0 €9.95
Norway (NO) 0 0
Oman (OM) 0 €19.95
Philippines (PH) 0 €19.95
Poland (PL) 0 0
Portugal (PT) 0 0
Republic of Ireland (IE) 0 0
Romania (RO) €4.95 €9.95
Russian Federation (RU) 0 €14.95
Saudi Arabia (SA) 0 €19.95
Serbia (RS) €4.95 €19.95
Singapore (SG) 0 €19.95
Slovakia (SK) 0 0
Slovenia (SI) 0 €9.95
South Africa (ZA) 0 €14.95
South Korea (KR) 0 €19.95
Spain (ES) 0 0
Sweden (SE) 0 0
Switzerland (CH) 0 €9.95
Taiwan (TW) 0 €19.95
Tanzania (TZ) 0 €9.95
Thailand (TH) 0 €19.95
Turkey (TR) 0 €9.95
United Arab Emirates (AE) 0 €9.95
United Kingdom (GB) 0 0
USA (US) 0 0
Vietnam (VN) 0 €19.95

Alle kunstwerken worden door Misterprint op bestelling gemaakt. Het duurt meestal 3 werkdagen om persoonlijke posters te produceren en te verzenden. Voor gepersonaliseerde kunst duurt het meestal 5 werkdagen om het kunstwerk te ontwerpen, produceren en verzenden. Daarna is de levertijd naar Nederland meestal 1 werkdag; en wereldwijd tussen 2-14 werkdagen.

Als u uw bestelling sneller nodig heeft dan onze normale levertijden, dan kunt u tegen een extra vergoeding kiezen voor expresverzending en een snellere verwerkingstijd. Neem contact op met onze klantenservice via info@misterprint.nl voor een offerte.

Als u uw bestelling sneller nodig heeft dan onze normale levertijden, dan kunt u tegen een extra vergoeding kiezen voor expresverzending en een snellere verwerkingstijd. Neem contact op met onze klantenservice via info@misterprint.nl voor een offerte.
Zodra uw bestelling vanuit de drukkerij is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met uw volgnummer en informatie over hoe u de status van de levering kunt volgen. We werken samen met de volgende bedrijven: DPD, PostNL, UPS, DHL, FedEx, Royal Mail.

Onze pakketten zijn altijd voorzien van een afleveringsbewijs dat laat zien welke producten er in het pakket zitten. We sturen nooit de rekening mee, voor het geval dat de goederen als een geschenk rechtstreeks naar de ontvanger worden verzonden. We gebruiken op maat gemaakte stevige dozen om ervoor te zorgen dat het kunstwerk in perfecte staat aankomt. Door de verpakking per bestelling aan te passen, verminderen we de impact op het milieu en bieden we tegelijkertijd voordelige internationale verzendkosten.

Alle kunstwerken die zijn ingelijst of op canvas zijn gemaakt, worden verpakt in noppenfolie, voorzien van plastic bescherming op de hoeken en we voegen extra karton toe aan beide zijden van de kunstwerken. Zo zorgen we ervoor dat het risico op eventuele schade tijdens de transport zo klein mogelijk blijft. Elk kunstwerk wordt vervolgens in een kartonnen doos geplaatst. We verbeteren onze verpakkingen voortdurend en het komt vrijwel niet voor dat onze pakketten op weg naar de klant worden beschadigd.

In het geval van schade doen we ons best om het probleem op de best mogelijke manier op te lossen: deze kunstwerken krijgen prioriteit bij de productie en we sturen het product op de snelst mogelijke manier op, zodat onze klanten hun nieuwe kunstwerk binnen een zeer korte tijd alsnog in huis hebben.

Neem alstublieft contact met ons op via info@misterprint.nl wanneer u ontdekt dat er iets mis is. Beschadigde producten moeten binnen een redelijke termijn na levering worden gemeld.

Retour & Restitutie

Omdat we unieke, op maat gemaakte producten verkopen die op bestelling gemaakt worden voor onze klanten, is het niet mogelijk de producten terug te sturen of te ruilen. We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als u de verkeerde maat heeft besteld of een fout heeft gemaakt bij het ontwerpen, bijvoorbeeld een typefout, een verkeerd geselecteerd kleurenthema of wanneer u iets bent vergeten te schrijven. Zodra we uw kunstwerk hebben afgedrukt, zijn wijzigingen of afbestelling niet meer mogelijk.

Natuurlijk nemen wij de volledige verantwoordelijkheid als een product onjuist wordt afgedrukt, het verkeerde materiaal is gebruikt, beschadigd is of als er tijdens het transport iets kapot is gegaan. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de levering contact op met onze klantenservice via info@misterprint.nl en wij behandelen uw klacht en zorgen voor een vervangend product of een tegoed. Vermeld het bestelnummer zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.